Sammydress - Masażer & ...

lipca 13, 2016


Dzisiaj na blogu zamówienie z Sammydress - Masażer, nakładki na paznokcie oraz lampa. Masażer zamówiłam z myślą o mamie która obecnie przechodzi długą rehabilitację i jeszcze dużo pracy przed Nią. Jest to świetne narzędzie do masażu które w doskonały sposób pobudza komórki nerwowe - Jest również wygodne w użyciu nawet do samodzielnego masażu poszczególnych partii ciała. Nakładki na paznokcie znacznie ułatwiają zdejmowanie lakieru hybrydowego i dobrze spełniają swoje zadanie. Lampa którą zamówiłam jest kolejną która posiadam - ta z dzisiejszego postu jest zdecydowanie najlepsza i dzięki niej już nie muszę spędzać tyle czasu przy robieniu manicure hybrydowego. Lakiery Semilac (każdą warstwę) trzymam po 30 sekund i to w zupełności wystarcza. Całość zamówienia ze sklepu Sammydress dopisuję do listy udanych zamówień. 

Masażer dostępny TUTAJ 

Nakładki na paznokcie dostępne TUTAJ 

Lampa dostępna TUTAJ

















Sammydress Social Media 

Vk / Retailmenot / Blogspot / Google / Pinterest / Facebook


You Might Also Like

11 komentarze

  1. Bardzo fajny pomysł z tymi nakładkami .Masażer niech dobrze służy Mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy ten przyrząd do masażu.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Klipsy mam i bardzo lubię ;) Lampa led mi się marzy..

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę nad kupnem takich nakładek ,)
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe produkty ;)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam te nakładki na Ali. Fajna ta lampa, wygląda na mega profesjonalną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne gadżety! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. gadżety bardzo fajne a masażer tym bardziej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda ze nie moge malowac paznokci do pracy bo z checia tez bym sie zaopatrzyla w lampe i caly zestaw do hybrydow...

    OdpowiedzUsuń
  10. Grab the best SammyDress Coupons to get huge discounts from RetailMyCoupon.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i komentarz :)
Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj!
Komentarze wulgarne nie są akceptowane.